top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

הארנקים הטבעוניים הטובים ביותר | אדון קרלוס

מדוע אנחנו אוהבים ארנקים טבעוניים?

אם אתם עוקבים קצת אחרינו, סביר להניח שכבר הבנתם שיש שני דברים שאנחנו מתעניינים בהם, ארנקים טבעוניים ואיך אפשר לייצר ארנקים מחומרים המיטיבים עם הסביבה ומחומרים ממוחזרים.


אז אם אתם מחפשים ארנק איכותי לכסף, שטרות, כרטיסים ומחומרים ממוחזרים או בעל אפקט אקולוגי חיובי, אז תמשיכו לקרוא כי אנחנו נתעדכן על סוגי ארנקים שעושים בדיוק את זה.

ארנק טבעוני זה כבר הרבה יותר מאשר כלי הכלה לשטרות ומטבעות, זו אמירה. את הכסף שלי ואת מה שחשוב לי אני מעדיף לשים בתוך משהו טבעוני. גישה לחיים אם תרצו, אשר טומנת בחובה התחשבות ואכפתיות. ואם זה גם ארנק ממוחזר אז זה טוב כפליים, לעשות משהו טוב לעולם פעמיים.


אז אנחנו רוצים לעודד אתכם! מהיום השתמשו עבור הכסף שלכם באחד הארנקים הידידותיים לבעלי החיים.

חלקם ממוחזרים, כולם טבעוניים, רובם קסומים, והם כולם זמינים למשלוח בחינם בישראל!



נתחיל את הרשימה עם אחד - ארנק טבעוני / ארנק שעם

ארנקי השעם של אדון קרלוס מיוצרים בפורטוגל ועשויים מבד שעם נעים מאוד למגע, קל משקל, ובתפירה איכותית ועמידה במיוחד. ארנק השעם מגיע במגוון מודלים גם לגברים וגם לנשים. תוכלו למצוא אצל אדון קרלוס מגוון של דגמים בעיצובים מינימליסטיים וגם כאלו עם הרבה תאי אכסון לשטרות, כסף קטן וכל מה שתצטרכו.


לארנק שעם מספר יתרונות שהופכים אותו לארנק המועדף על אנשים רבים. מבחינה אקולוגית, ניתן להפיק את השעם מבלי לכרות את העץ! אלון השעם הוא העץ הנפוץ ביותר בפורטוגל, ובדיוק בגלל זה אנחנו חושבים שהוא מושלם לטבעונים, מפיקים מהעץ חומר מדהים ואיכותי לייצור מבלי להרוס את המקור שלו. זוהי גישה שמאפשרת לשמור על העצים וגם ליצור ארנקים נוחים מלאי יופי וסטייל.


מלבד זה שהארנק הסופי נראה מחומר טבעי מקסים וקלאסי, בד השעם הוא קל משקל ודק במיוחד כך שניתן לשים אותו בכיס מכנס או חולצה וכמעט לא להרגיש שהוא שם. הארנק מאובזר בכיסים ותאים רבים ונוחים לשטרות וכרטיסים. לצפייה בקולקציה לחצו על הקישור הבא: ארנק שעם


אנחנו אוהבים אותו כי: ארנק השעם הוא ידידותי לחלוטין לטבעונים, מהחומר ועד כל התפרים ומאושר על ידי ארגונים טבעוניים ברחבי העולם.



ארנק טבעוני ושיקי - מיוצר מפנימיות צמיגים משודרגים!

הארנקים הטבעוניים בקולקציית טאייר (Tire) עשויים כולם מ 100% חומרים ממוחזרים. אולי תתקשו לזהות אבל החומר המקורי ממנו הם עשויים הוא צמיגים ופנימיות ממוחזרות. כן, זה מפתיע שהם נקיים לחלוטין וכמה יופי מסתתר שם בתוך אותן פנימיות שאנחנו רגילים להשתמש בתור חלק מהותי לגלגל הרכב.

הארנקים עשויים רצועות נקיות ומטופלות של צמיגים ממוחזרים, כל ארנק עשוי עבודת יד וכל ארנק הוא שונה. התוצאה היא ארנק ממוחזר ברמה מאוד גבוהה ובאיכות שתחזיק לשנים רבות.

ניתן למצוא באתר ארנק לגבר עשוי מפנימית צמיג ממוחזר וגם ארנק לנשים בדוגמאות שונות עשוי מפנימיות ומצמיגים ממוחזרים.

כאשר כל ארנק עשוי עבודת יד אז מתקבלת איכות גבוהה ותשומת לב אישית לכל פס ולכל תפר, ומרגישים את זה בבירור כאשר מחזיקים ומסתכלים מקרוב על כל אחד ואחד מהארנקים. החומר עצמו הוא איכותי במיוחד ולא סופג מים, לא מתלכלך, ועמיד ביותר בפני קריעה או שחיקה. ככה זה כשהארנק עשוי מחומר שאמור לעמוד בלחצים גבוהים וטמפרטורות קיצון.

בקולקציה יש גם ארנק לגבר במבחר גדלים ומודלים, וישנם גם ארנקים לנשים במבחר עיצובים, כאלו גדולים ורחבים לנשים שאוהבות לשים הרבה בארנק, וגם כאלו צרים וקטנים שיכנסו בכל תיק קלאץ' או כיס וסט וקרדיגן.

אפשר להגיד שאחרי שהשתמשנו בארנק מספר שבועות - אנחנו מאוהבים!

לצפייה בקולקציה לחצו על הקישור הבא: ארנק טבעוני


אנחנו אוהבים את זה כי: הפנימיות והצמיגים הם חומר שאי אפשר בדרך כלל למחזר, אז במקום לזרוק לפח הכינו לכם ארנק חזק ויפהפה, מחומר מקורי ובעיצובים ייחודיים!


אתם מוזמנים להכנס ולהרשם לבלוג הטבעוני שלנו! כתבות על ארנקים טבעוניים, תיקים טבעוניים, חגורות טבעונית ועוד פריטי אופנה שווים לטבעוניים ולטבעוניות מחכים לכם באתר.


אז עד לפעם הבאה, צ'או!

קרלוס





באנר אתר 1124.jpg
bottom of page