top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנות לטבעונים וטבעוניות | הבלוג של אדון קרלוס


בנות, ביננו, אם יש רק פריט אחד שאנחנו יודעות בוודאות שיקפיץ וישדרג את הלוק לא משנה באיזו רגל קמנו והאם יש לנו מה ללבוש הבוקר – זה התיק שנבחר להעביר איתו את היום.


תיק טבעוני לנשים

קטן וקוקטי, גדול ומרווח, נוצץ ונוטף גלאם או קלאסי ואלגנטי – תיק מהמם הוא פריט שלעיתים קרובות לא רק מהווה את הטאץ' הסופי להופעה שלך, אלא הוא מה שיהפוך את הלוק שלך לאחד שאי אפשר להתעלם ממנו, ובצדק. בכוחו של התיק הנכון להקפיץ את הלוק היומי שלך, גם אם זה היום הכי עמוס ותובעני בשנה, לגבהים שלא הכרת. כי סטייל זו לא מילה גסה, גם כשנוחות, פרקטיות ופונקציונליות הם הערכים החשובים בבחירת התיק שלך. אז אין צורך להתפשר, או לוותר, על עיצוב מהמם - תיק מעוצב להפליא הוא הקלף המנצח לכל לוק, מזג אוויר ומצב רוח.


מאחר ואנו הנשים זקוקות לתיק שיעזור לנו בחיי היומיום שלנו בשלל העיסוקים שלנו, בין אם אנחנו נשים עובדות, סטודנטיות, בעלות עסק או גם וגם וגם, וזקוקות גם לאחד כזה שאינו רק פונקציונאלי ונוח אלא גם יפהיפה ומעוצב, בואו נעשה קצת סדר בין שלל האפשרויות הקיימות, נציץ בעיצובים והטרנדים העדכניים שמככבים על המסלולים וברחובות, ונבחן קצת יותר מקרוב תיקים מהממים ומי מהם הולך להיות התיק הבא שלך? ( ואולי כולם?)


הקאמבק של תיק הגב

הפריט שמתקאמבק כבר שנתיים בערך, שעולה על המסלולים בשלל ווריאציות עיצוביות של מיטב בתי האופנה. קבלו את האחד והיחיד - תיק הגב, שביננו, מעולם לא עזב את מחוזותינו והוא פה כדי להישאר ולהיות הקלאסיקה האולטימטיבית, המשלבת בין נוחות ואינספור אפשרויות עיצוב. תיק טבעוני הוא ההוכחה החזקה ביותר שאין צורך בוויתורים, אין או או, אפשר גם וגם. תיק הגב הוא לחלוטין המאסט במלתחה שלך . תיק שימושי ונוח ביותר ליומיום שלא מוותר על היותו  פריט אופנתי מלא שיק וסטייל.


בימינו, כשאנחנו הנשים, לומדות, עובדות, מנהלות עסק – תיק הגב הוא הפריט הפונקציונאלי שנותן לך רוח גבית לכל עיסוקייך ויוזמותייך. עם מקום לקלסרים, ניירת, מחברות, לפטופ ואייפד, ומאפשר לך חופש תנועה, נשיאה קלה, נוחות מקסימלית כדי שתוכלי ללמוד, לחקור, ליצור, להתקדם וזאת בלי להתפשר על היופי והעיצוב.

בואו נעיף מבט על שני תיקי גב, שהאחד מהמם יותר מהשני ובאמת שהבחירה לא קלה. תיק הגב ג'ופלין, העשוי בעבודת יד מפנימית צמיג ממוחזרת, רצועה רצועה. כל צמיג ממוחזר שונה מקודמו כך שכל תיק הוא מיוחד וייחודי. לתיק תא פנימי גדול מרווח ומושלם לכל מה שתצטרכי ליום סידורים שלך, לימודים, עבודה או שניהם. מאובזר בתא חיצוני מתוק למשקפיים או נייד או ארנק. רצועות נוחות ומתכווננות המקנות נוחות מקסימלית. תיק מושלם שלא יבייש פאשניסטה  גם ליציאה בערב – תיק גב שהוא מאסט ליומיום והוא גם הצהרה אופנתית.


תיק הגב ג'ימי, האח הגדול של ג'ופלין, הינו תיק מרווח וגדול יותר, תיק גב מושלם המתחשב בצורכי היומיום שלך כשאת זקוקה לאקסטרה מקום. פרקטי להפליא ובעל לוק כובש ומעודכן. משלב תא קדמי מרווח גם כן, במחשבה על החפצים הקטנים שתצרכי בהישג ידך.


פאוץ' טבעוני - הוא קטן ושובב - על הכתף או על המותן

נתקדם לעוד קאמבק מפתיע ויחד עם זאת כל כך מתבקש. איך לא חשבו על זה קודם? היישר משנות ה80 ותחילת ה 90- זהו הפאוץ'! תיק המותן בעל הניחוח הנוסטלגי הוא פריט שלא מפסיק לככב על המסלולים במגוון ווריאציות שונות ואנחנו שמחים שהוא כאן.

מדוע? הוא קליל, נוח, קול, אינו דורש נשיאה על הכתף או הגב, משאיר את הידיים פנויות לשלל עיסוקים חשובים בזמן שכל מרכולתכם על מותניכם – הדברים החשובים באמת זוכים למקום של כבוד על המותן ומאפשרים חופש תנועה נטול פחד.


רוצים המלצה? הנה שני פאוצ'ים שאנחנו אוהבות

אז מלבד תיקים וארנקים טבעוניים אנחנו רוצים להציג לכם גם את פאוצ'ים מלאי סטייל ושיק. פאוץ' דילן בעיצוב קלאסי  מנצח, בעל צורה מרובעת קלאסית נוחה. עשוי רצועות רצועות מפנימית צמיג מוחזרת, בעל שני תאים סופר נוחים לנשיאה של ארנק, מפתחות, ניירת, משקפיים וכו'. רצועה מתכוונת המאפשרת נשיאה גם על הכתף או סביב הגוף כקרוס בודי. חברו לגזרה של דילן, הפאוץ' מייקל מתאפיין בלוק כובש ועדין יותר, קלאסי, קוקטי, בעל תפירת מעוינים מהפנטת. צורתו מעוגלת והוא מאובזר בשני תאים לחלוקה  מושלמת ונוחות מירבית.

פנימית הצמיג ממנו עשויים תיקי הגב והפאוצ'ים, הינו חומר גלם סופר איכותי וחזק. ייחודיותו בכך שיישאר עמיד לשנים ארוכות וכשהוא שומר על מראה נקי וחדש.

קשה לבחור, אה? עם כזה מבחר וכזו איכות, אין ספק שאחד מהתיקים, אם לא כולם, יזכו במקום של חובה במלתחה היומית שלך.


צ'או לבינתיים xx

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page