top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

ארנק השעם - 6 יתרונות מדהימים שלא הכרתם | אדון קרלוס

תודו שאת צירוף המילים הזה לא שומעים הרבה – ארנק שעם. מדהים ומרגש שחומר אלמוני יחסית עד לא מזמן לא היה מוכר במחוזות האופנה, והוא אכן ייחודי ונדיר הן ביופיו והן בנדירותו גם בטבע וגם על מדפי החנויות. לפני שנרחיב את הדיבור על ארנק שעם, מהו למעשה השעם, חומר הגלם המיוחד והמסתורי הזה? השעם הינו אחד מחומרי הגלם המסקרנים והמפתיעים שאנו זוכים להכיר בעקבות כניסת הטבעונות אל זירת האופנה.


מעץ אלון השעם למעשה מפיקים את בד עץ השעם ולו תכונות ייחודיות ביותר ויתרונות רבים ומגוונים על פני חומרי גלם המוכרים לנו מתחום אביזרי אופנה ואקססוריז, בפרט ארנקים לגברים וארנקים לנשים. מדהים לגלות שחומר כל כך מיוחד ואיכותי לא היה מוכר לנו עד כה, לפחות לא שימושו בתחום האופנה ואביזרים כאגון ארנקים, ועל כן זוהי מגמה מבורכת שהטבעונות הביאה איתה – אנו נחשפים למגוון ושפע שלא היה עד כה, ולא רק עבור הצרכן הטבעוני אלא לכלל האוכלוסייה על כל אורחות חייה.


נכון להיום, חומר גלם זה נהיה זמין לנו ומוצע לנו במגוון גדל והולך של אביזרים ואופציות עיצוביות וכבר עכשיו ישנן אפשרויות רבות לבחור מתוכן את מה שמתאים לנו באמת.

בואו נקדים קצת ונפרט מעט על החומר עצמו - מדובר בבד שעם, המופק מקליפת עץ אלון השעם בפורטוגל באופן ששומר גם על העץ וגם על הסביבה. בצורה עדינה מקלפים את הקליפה אחת ל 10 שנים כדי לא לפגוע בעץ האלון ובתהליך אקולוגי ומבוקר בן מספר שלבים מפיקים את בד מעץ זה, ללא מעורבות כימיקלים כלל. התוצר הסופי הינו בד מעץ זה.


בד עץ שעם הינו תוצר ייחודי, מיוחד בתכונותיו ומפעים לגלות עד כמה פיסה כזו מהטבע, שמיוצרת באופן כל כך עדין אקולוגי, יכולה לשמש אותנו בלא מעט מוצרים, בייחוד ארנק שעם לגבר, או ארנק שעם לאשה, חגורת שעם ואביזרי אופנה נוספים.


החלק המרגש באמת הוא שארנק שעם, בזכות חומר הגלם הייחודי ממנו הוא עשוי, מתעלה במגוון מעלות על ארנקים רבים אחרים מחומרים שונים שאנו מכירים. מלבד היתרונות הרבים שתכף נמנה אותם, הוא גם 100% ארנק טבעוני ומתאים לטבעוניים כיוון שלכל אורך תהליך הייצור מתחילתו ועד סופו הוא ללא חומרים מן החי.

אז יאללה, בואו נציץ ביחד במספר תכונות ידועות וידועות פחות של ארנק שעם:


ארנק שעם – טבעי, טבעוני, אקולוגי

כפי שכבר ציינו, תהליך הייצור הינו אקולוגי ונטול כימיקלים, מעץ שעם טבעי אותו מקלפים בעדינות. חומר מדהים שכזה המופק בתהליך כל כך מתחשב בסביבה הוא יתרון עצום אפילו על פני חומרים טבעוניים רבים אחרים, שהרי עבור טבעונים רבים ישנה חשיבות לא רק שהחומר עצמו לא יהיה מן החי אלא שגם תהליך הפקתו לא יפגע בבעלי חיים ובסביבה. נעים לדעת שארנק השעם שבכיסכם הוא בדיוק חומר כזה – טבעוני למהדרין.


ארנק שעם - קל כנוצה

בשורה עבור כל אלה שאינם מחובבי הארנקים הבומבסטיים והכבדים - אחד מיתרונותיו הבולטים של ארנק שעם הוא משקלו. למעשה 50% מהבד זה אוויר מה שהופך ארנק שעם לקליל ביותר ונוח לנשיאה אפילו בכיס של חולצה דקיקה.


ארנק שעם – עמידות למים ולחות

מה יכול לבאס יותר מלגלות שתכולת הארנק שלך נרטבה בגלל תנאי מזג אוויר קצת פחות אידאליים? נגלה לכם נתון מעניין ממש – על ארנק שעם ישנה שכבת בידוד טבעית שהינה חלק מתכונות העץ. שכבה זו דמויית שעם ויוצרת הגנה בפני מים, לחות ועובש ( ואפילו גז) . כך שתכולת ארנק שעם שלכם תישאר יבשה ונקיה בכל מזג אוויר.


ארנק שעם – חזק ועמיד

ייחודיות של ארנק שעם היא בן היתר בעמידות החומר ממנה עשויה גם בשימוש מאוד אינטנסיבי יומיומי. ארנק שעם לא נפגע ולא מתבלה, לא נמתח ולא נקרע. הצורה הטבעית של השעם והיותו עשוי חלקים חלקים כמעין חלת דבש, מקנה לו גמישות ויכולת תנועה שלא מותחת את הבד, אינה מחלישה אותו ושומרת עליו חזק ועמיד.


ארנק שעם – רך ונעים למגע

בואו לא נתעלם גם מההנאות החושיות מלבד חוש הראייה, הרי לארנק שעם מגע כל כך רך וגמיש שלא תרצו להניח אותו מהידיים! להחזיק ארנק עץ טבעי בעל מגע שכזה הינו תענוג של ממש.


ארנק שעם – איכות מקסימלית ותחזוקה מינימלית

לאלו מאיתנו שלא אוהבים להסתבך בשיטות מסובכות ומורכבות בטיפול בארנקים שלהם, ארנק שעם הוא לגמרי low maintenance ואינו דורש תחזוקה מיוחדת. בד השעם המיוחד דוחה כתמים, מים, עובש ולכלוך ועמיד בפני שריטות ופגיעות. במידה ותרצו לנקותו, מים וסבון בלבד יספיקו למשימה.


כל זה אינו מותיר ספק, ארנק שעם הוא ארנק שיענה על צורכיכם המגוונים ויחד עם מראה יפהפה ומגע רך משגע, כל מה שנותר לכם הוא להציץ בחנות של אדון קרלוס ולפרגן לעצמכם ארנק כזה או חגורת שעם מדליקה.



צ'או לבינתיים xx

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page