top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנות לטבעונים עם סטייל | אדון קרלוס

אם אתם מחפשים אחר מתנות לטבעונים בסגנון מאוד ייחודי, יש לנו כמה דברים עליהם אנחנו רוצים לדסקס.

ארנק לטבעוניים ותיקים לטבעונים אכן קיימים, ואנחנו כאן כדי להגיד לכם שמדובר בפריטי עיצוב לא פחות מאשר יפהפיים. בואו נדבר אקולוגיה, עיצוב ומתנות לטבעונים.


אז מה זה בעצם ארנק לטבעונים? מתוך אהבה גדולה וכבוד לסובב אותנו ולאקולוגיה, לממלכת החי ולאנושות, יצרנו ליין עם סטייל מעוצב ביותר של ארנקים לטבעוניים, תיקי גב לטבעוניים, חגורות טבעוניות, פאוצ'ים ואפילו תיקי לפטופ. ממה המוצרים האלו, שאגב, הם פשוט יפהפיים, עשויים בעצם? יצא לכם לשמוע על בד השעם או על גומי בשימוש חוזר?



בד השעם ויתרונותיו הרבים

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, בד שעם הוא בד אשר מייצרים אותו מעץ האלון. בעדינות ובתהליכים מבוקרים, מקלפים את הקליפות העליונות מעץ האלון כל תקופה מוגדרת, מה שלא רק לא פוגע בעץ, אלא אפילו מסייע בצמיחתו המחודשת.

לאחר שמקלפים את הקליפות העליונות מעץ האלון, אותן קליפות עוברות תהליך ייבוש והן תהליכי ייצור נטולי כימיקלים, שכוללים תהליכי חום ולחץ, חיתוך ועיצוב הקליפות. התוצאה המתקבלת היא ארנק טבעוני מקסים ביופיו, שנראה כאילו הוא עשוי עץ! בעצם, דמיינו לעצמכם שהארנק שלכם עשוי עץ, אבל הוא גמיש לחלוטין.


האם ישנם צבעים שונים של תיקים לטבעונים?

כמובן שישנם צבעים שונים של תיק שעם או ארנק שעם מעוצב, כך שאתם לא תסתובבו עם תיק בצבע עץ אם לא תרצו. מתנה לטבעונים היא מתנה פשוט מקסימה. אם רכשתם מתנות לטבעונים או לחברים צמחונים, ניכר כי חשבתם עליהם, התאמתם להם מתנה מושלמת.

גם אם החברים שלכם לא טבעונים, רכישת מתנה מסוג זה היא פעולה אקולוגית מבורכת. ארנק שעם או תיק גב שעם, הן מתנות אותן ניתן לרכוש אונליין, כולל תיקים מעוצבים משעם ללפטופ. תיק שעם ללפטופ זה פתרון פשוט פנטסטי, ולא רק בגלל העיצוב המשגע של התיק. שימו לב, את מה שאנחנו הולכים לספר לכם על בד השעם, לא הרבה אנשים יודעים.


בד השעם עמיד ביותר מפני רטיבות ולחות

מדוע בד שעם הוא מומלץ ביותר עבור ארנק שעם או תיק לפטופ? מדובר בסוג תיקים אשר עמידים מאוד מפני לחות ורטיבות. במהלך תהליך הייצור של מוצרי שעם לטבעונים, משלבים בייצור המוצרים חומר הנקרא סוברין.

חומר זה ידוע בשל יכולותיו לאטום מפני רטיבות, היות ומדובר במעין חומר-שעווה. מהסיבה הזו, תיק לפטופ עשוי שעם הוא מומלץ ביותר. תוכלו להבטיח את הישמרות הציוד שלכם בתוך התיקף כולל המחשב עצמו. מחפשים אחר מתנה לטבעוני המשלבת עיצוב, STYLE חזק ופרקטיקה? אוקי, שימו לב, ארנק שעם, תיק שעם חגורה עשויה שעם ומוצרים אחרים, הם קלים ביותר.


פריטי אופנה לטבעונים | פריטי אופנה טבעוניים

אף אחד מאיתנו לא מעוניין להסתובב עם ארנק שמפיל לו את הג'ינס, או עם תיק צד שגורם לכאבים בכתפיים. תיק צד מבד שעם הוא מתנה לטבעונים עם סטייל, אך לא רק לטבעונים. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים רוכשים מוצרים עשויים בד השעם. בעודו מספק פרקטיקה רבה, בד השעם גם מאוד גמיש (לאחר התהליך שהוא עובר).

בזכות העובדה שהוא גמיש, ניתן לייצר ממנו מוצרים מסוגים רבים. מומלץ ביותר, לא רק לטבעונים! בשורה התחתונה, ככל שנקדים לעבור למוצרים שאינם מבוססים על החי, ככה רק נועיל לסביבתנו הקרובה והמרוחקת.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page