top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנה לטבעונים! מתנה לאהובה, לאמא או לחברה | אדון קרלוס

אם נחשוב על זה לרגע, אם יש משהו יותר כיף מלקבל מתנה, זה כנראה להעניק מתנה למישהו אחר. ואם יש משהו יותר כיף מלהעניק מתנה, זה בטח להעניק אחת כזו שהיא בדיוק מה שאותו אדם רוצה וצריך.


המתנה לטבעונים - שטבעונים אוהבים לקבל

אם אנחנו מכירים את מקבל המתנה די טוב, ונהיה מספיק רגישים וקשובים כנראה לא יהיה קשה מדי לקלוע לטעמו ורצונו ולהעניק לו משהו שהוא ישמח לקבל. ויחד אם זאת, אולי עדיין מוכרת לך תחושת הלחץ הזו בבחירה, שגם עם היכרות עמוקה עדיין אינכם בטוחים שהמתנה שהשקעתם בה היא הדבר שבאמת מתאים לו? זה טבעי וזה ברור, במיוחד כשהאדם קרוב לנו ומאוד חשוב לנו לשמחו.


גם הדעה הרווחת כי קל ופשוט יותר למצוא מתנה לאשה מאשר מתנה לגבר היא מעט מוטעית, מכיוון שבוודאי לא נרצה רק לרכוש משהו ש "נשים בטח יאהבו" אלא משהו אישי, מותאם לאורח חייה, ערכיה, טעמה האישי המיוחד ויהיה בעל ערך ושימוש לאורך זמן. כשמדובר על מתנות לטבעונים, בחירה זו חשובה פי כמה וכמה מכיוון שנרצה להעניק חפץ או פריט העונה לערכי הטבעונות והולך יד ביד עם התפיסה החברתית והסביבתית הזו ויש לה ערך לא רק עבור מקבלת המתנה אלא גם עבורנו כקונים ועבור הסביבה.


אופנה טבעונית - המתנה מושלמת!

בבואנו לחפש מתנה לטבעונים, אחד התחומים לחפש בו הוא ללא ספק עולם האופנה המספק לנו שפע עצום לבחור מתוכו. ואם להיות אף יותר מדויקים, עולם אביזרי האופנה. כשמדובר באקססוריז, אנחנו יכולים להיות די בטוחים שבזירה זו יהיה כנראה יותר פשוט למצוא מתנה שאשה טבעונית תשמח לקבל ותמצא בו שימוש. כולנו זקוקים לאביזרי האופנה היומיומיים שלנו ומה שאנחנו זקוקים לו בפרט הוא ארנק. ארנק טבעוני לאשה זה כנראה האביזר היחיד מלבד תיק שנמצא בשימוש יומיומי ואנו זקוקים לו באופן הכי פרקטי ופונקציונאלי, אך גם חשוב שיהווה הצהרה אופנתית.


ארנקים לנשים יש בשפע, המבחר הוא אדיר ויש מגוון רחב לבחור מתוכו. ארנקים לטבעונים וטבעוניות – שם נצטרך להשקיע מעט יותר, לחפש ולחקור וללמוד את השוק. כאשר אתם מחפשים מתנה לטבעונים, נרצה לוודא כי הארנק לאישה שנרכוש הוא על טהרת הטבעונות, כזה שלא רק שאינו מיוצר בתהליך העושה שימוש בבעלי חיים אלא גם תומך בסביבה ובאקולוגיה. אך אל דאגה, מתנה לטבעונים לא חייבת להיות משימה מורכבת ומסובכת ולשם כך אנחנו כאן, לשפוך מעט אור וידע על האופציות הקיימות בשוק מתנות לטבעונים, בפרט ארנק לטבעונים וארנק לאישה.


תחום הארנקים טבעוניים לנשים הוא תחום מתפתח וגדל, אנחנו עדים לעוד ועוד אופציות חדשות, מפתיעות ומהממות, חומרי גלם חדשים פחות מוכרים בעולם האופנה או לא מוכרים כלל, אפשרויות הפקה של חומרים ידועים בדרכים אקולוגיות יותר ומתחשבות בסביבה. חומרי הגלם החדשים מתגלים כאלטרנטיבות מצוינות למה שהיה מוכר לנו עד כה, בעלי תכונות המתעלות פי כמה וכמה על תחליפי עור הידועים לנו ומותאמים לאורח החיים הישראלי.



ארנק שעם - כובש את נשות ישראל

אחד מחומרי הגלם החדשים והמפתיעים הללו שאנו נחשפים אליו עכשיו בתחום אביזרי האופנה, הוא שעם. ארנק שעם לאשה הוא רעיון נפלא עבור מתנה לאשה שכן הוא מאגד בתוכו את כל מה שחשוב לה בארנק טבעוני שלה. טבעוני? 100 אחוז. ארנק שעם לאשה מיוצר מבד שעם טבעי וטבעוני ללא חומרים מן החי. אקולוגי? צ'ק. תהליך הפקת בד השעם עבור ארנק לאישה עשוי שעם הוא תהליך המתחשב בסביבה ואקולוגי לחלוטין, נוסף על כך ישנו שימוש בלחץ וחום ביצירת הבד ולא נעשה שימוש בכימיקלים מזיקים. מהמם? וואו, כן.


אחד המעלות הבולטות של ארנק שעם היא היותו עשוי חומר טבעי ויפיפה, רך ונעים למגע, המשתלב עם אינספור עיצובים שונים ומתאים למגוון לוקים וסגנונות לבוש. נוסף על כך, התכונות הייחודיות של בד שעם הופכים אותו לחומר אידאלי עבור ארנקים לנשים: ארנק שעם דוחה מים, לחות, עובש ולכלוך. הוא הינו בד גמיש ועמיד, שלא יימתח, ייחלש או ייקרע גם בשימוש אינטנסיבי יומיומי ממושך.


חשוב לא פחות, ארנק שעם דורש תחזוקה מינימלית וניקוי בעזרת מים וסבון בלבד אם ישנו צורך. כל זאת הופך את ארנק שעם לאשה למתנה מושלמת, הלוקחת בחשבון את כל מה שחשוב: ערכים, אקולוגיה, טבעיות, נוחות, עמידות ועיצוב. באדון קרלוס תוכלו למצוא מבחר רב של ארנקי שעם לאשה במגוון גדלים ועיצובים שיתאימו לשימוש יומיומי וגם לאירוע, כך שתוכלו למצוא את הארנק הנכון והמדויק שעונה בדיוק למה שאתם מחפשים במתנה ליקיריכם.


צ'או לבינתיים xx

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page