top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

חדש בישראל: ארנקים טבעוניים | אדון קרלוס

יכול להיות שזה נשמע לכם ברור מאליו אבל מסתבר שבישראל יש מבחר מצומצם של אופנה לטבעונים. אנחנו לא מדברים רק על ארנקים לגברים או ארנקים לנשים, כי יש עוד כל כך הרבה פריטי אופנה שווים שיכולים להיות מהמלתחה הטבעונית שלכם.

פאוץ' טבעוני למשל, הוא פשוט מושלם לשימוש בקיץ החם הישראלי, קליל ונוח. זה פריט חובה לכל חובב אופנה באשר הוא או היא. דוגמא נוספת היא בתחום החגורות לטבעונים שעשויות בייצור ללא עור, אז על זה בדיוק אנחנו מדברים - ליצור תרבות חדשה של אופנה טבעונית. אנחנו רוצים אופציות של חגורה לגבר שמכבדת אותו וגורמת לו להרגיש כמו מליון דולר.


אז כמה חגורות לטבעונים יש היום בישראל? התשובה היא לא הרבה. רוב החגורות עשויות עור, ואנחנו הטבעונים קצת נדחקנו לשוליים.


ארנק טבעוני או תיק טבעוני

אבל קצת הקדמנו את המאוחר, נתחיל מהפריט הכי בסיסי במלתחה - ארנק טבעוני או תיק טבעוני.

תיקים וארנקים זו אהבה. כן, צריך להודות שאם אתם נדבקתם בסימפטומים של אהבה מוגזמת לתיקים וארנקים אז לא מצאו לזה עוד מרפא - מלבד ללכת ולהתפנק בחנות הקרובה לביתכם או בימינו, באתר הקרוב להקשה באצבעותיכם בסמארטפון.

כי אין כמו ההרגשה המרעננת של ארנק חדש, לפתוח את האריזה ולראות כיצד כל כרטיסי האשראי ושאר הדברים מסתדרים יפה יפה בתוך הכיסים. השלב השני הוא להשוויץ בו ולהוציא את הארנק .




אז איפה מוצאים ארנק טבעוני לגבר או ארנקים לנשים עם שיק מעלף וכמובן על טהרת החומרים הטבעונים? טוב, אז תסתכלו מעלה ותסתכלו מטה בדף - אתם באתר של אופנה לטבעונים! :)

אנחנו באדון קרלוס רוצים לפנק אותך בארנק לגבר שיגרום לך להרגיש שאתה לא מתפשר כיוון שבחרת באורח חיים טבעוני, להיפך. מגיע לך הטוב ביותר ושיהיה מותאים לטבעונים!


ארנק טבעוני לאישה שיעשה וואו

או אם את לדוגמא מחפשת ארנק לאישה שיעשה לך הרגשה שאת מהממת ושווה, אז הסתכלי באתר שלנו ועשי סיבוב בעמוד של הארנקים לנשים - ויתכן שתופתעו עד כמה ארנק טבעוני לאישה יכול להיות בשיא הסטייל.

בעמודי התיקים תוכלו לראות מבחר תיקים טבעוניים, ואנו מקווים שכל אחד מכם יוכל לראות שם תיק שאליו הוא יתחבר. כי תיק טוב שנשאר איתך שנים רבות זה נכס, לכן אנחנו משתמשים רק בחומרים איכותיים לכל תיק ותיק ומנסים כל תיק בעצמנו לפני שאנחנו מציעים אותו לקהל לקוחותינו.


ואיך אפשר לפספס איזו חגורה לגבר? יש לנו עמוד שלם עם חגורות לגברים. תוכלו שם למשל למצוא חגורה לגבר מבד שעם נעים. יתכן שאתם חושבים שבד השעם הוא חומר עדין, אבל כאן אנחנו רוצים לתקן אתכם. ארנק שעם יכול להחזיק כמה שנים טובות ובמצב מעולה. ארנק שעם הוא בחירה נבונה לארנק כי הוא גם דוחה מים, גם לא מתלכלך ועמיד לאורך שנים, מלבד זאת החומר האקולוגי ממנו הוא עשוי משאיר חותם מינימלי בזיהום הסביבה ועץ השעם הוא חומר מתחדש.


יש גם פאוץ' טבעוני

אז בין אם תבחרו לעצכם איזה פאוץ' מגניב, חגירה תיק או ארנק - תנסו וחפשו קודם אצל אדון קרלוס.

אנחנו מתחייבים שתקבלו אצלנו שירות מעולה, משלוח חינם בכל קנייה ובכל סכום. כי מלבד המוצרים הטבעוניים שלנו בחנות אנחנו גם דוגלים בשירות איכותי שמכבד את הלקוח.


מצאתם בעיה באתר או עם אחד המוצרים? דברו איתנו. אחנו כאן בשבילכם ועבורכם. החל משלב בחירת הארנק החדש שלכם או התיק הססגוני שאתם מחפשים וגם לאחר שכבר רכשתם אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

אנחנו נמצאים בהוד השרון, ומכאן אנחנו שולחים הזמנות לכל הארץ. אין צורך כבר ללכת לקניון כדי לרכוש ארנק לגבר, פשוט נכנסים לאתר של אדון קרלוס ומקבלים במשלוח מהיר עד הבית.


אז החזון שלנו הוא ליצור אופנה לטבעוניים שתעשה טוב על הלב ולא תכביד על הכיס. אצלנו תמצאו ארנקים ותיקים במחירים שפויים.

אתם מוזמנים להרשם גם לבלוג טבעוני שלנו! אנחנו משתדלים לעדכן בנושאים ברלוונטיים לטבעוניים מדי שבוע. למעבר לבלוג טבעוני.



צ'או לבינתיים xx

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page