top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנות לטבעונים - המדריך שישמח את החברים הטבעונים שלכם | אדון קרלוס

מחפשים מתנה טבעונית לאדם אהוב?

לחבר או החברה שלכם יש יום הולדת או אירוע חשוב? אם אתם צריכים מתנה עם מחשבה ומשמעות, אישית, אופנתית ואקולוגית, אדון קרלוס ישמח לעזור לכם עם מתנות לטבעונים!


גם אם אתם לא טבעונים בעצמכם, אין לנו ספק שתשמחו לרכוש מתנות טבעוניות מחומרים ידידותיים לסביבה, לא רק כי זה חשוב למקבל המתנה, אלא כי זה חשוב לכדור הארץ ולכולנו, מיד נסביר לכם גם למה.


"אני לא יודעת מה אני רוצה" אמרה כל אישה ואמר כל גבר, בכל מקום בעולם, במסעות שופינג שונים ומגוונים. אז איך תמצאו מתנה טבעונית? האם יש מקום אחד שירכז את כל האפשרויות הכי טובות עבור היקרים לכם?

בדיוק בגלל זה אנחנו באדון קרלוס חיפשנו ומצאנו את המוצרים הטבעונים הטובים ביותר, מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, ללא פשרה על איכות גבוהה וכמובן במחיר נוח. סתם שתדעו, יש לנו גם מוצרים שהם עבודות יד, אז אם אתם מחפשים מתנות לטבעונים שהם אישיות וייחודיות, עם סטייל ולטעמכם האישי, אתם ממש מרחק לחיצה מלמצוא את מה שחיפשתם!



ארנק טבעוני לכל מטרה- עשוי בד שעם או חומרים ממוחזרים

אקססוריז ואביזרי אופנה הם אידיאלים כמתנות לטבעונים והם בהחלט מתנות שתמיד כיף לקבל! עם סטייל, נוחות מקסימלית ופרקטיקה, התיקים והארנקים הנכונים מתאימים באופן מושלם כמתנות לטבעונים. תיקים לשימוש יום-יומי כמו ארנק קלאץ או ארנק עשוי שעם לדוגמא, הוא ארנק איכותי שגם נעים למגע, נוח לשימוש וייחודי בגלל הטקסטורה המיוחדת שלו. יתרון נוסף הוא שכל הארנקים שלנו הם בעלי חלוקה נוחה ובעלי תאים גדולים וקטנים, גם לדברים כמו טלפון נייד או ניירת.


אצל קרלוס תוכלו למצוא מלבד ארנקים גם תיקים איכותיים ובעלי סטייל טבעוני ייחודי. אם אתם שואלים את עצמכם כמו מה לדוגמא, הרשו לנו להמליץ לכם על תיק צד קרוסבודי. תיקי הצד האיכותיים שלנו עמידים בפני מים, עשויים מגומי ממוחזר או מבד שעם איכותי ובעל מגע קטיפתי. ואנחנו בטוחים שהחברים הטבעונים שלכם יעריכו את היצירתיות!


כמובן שאם החבר או החברה הטבעונים שלכם לא יוצאים מהבית ללא המחשב הנייד או הטאבלט שלהם, גם כאן, תיקים טבעונים בגדלים שונים שיתאימו באופן מדויק למחשב, מושלמים כמתנות לטבעונים.

עבור החברה הטבעונית, לאמא, ולנשים בכלל, יש מגוון תיקים קטנים בסגנון וינטאג', המבחר שלנו מגוון ותוכלו למצוא מתנה מיוחדת לכל אחד ואחת. נסו לחשוב ולדמיין מה תאהב יקירתכם ואחר כך הסתכלו על הקולקציה שלנו, תוכלו לבחור בין מגוון ארנקים ותיקים משעם טבעי, בעיצובים צבעים וסגנונות שונים, שיתאימו לכל אחת!


ארנק שעם לגבר או לאישה

אי אפשר לדבר על תיקים בלי לדבר גם על ארנקים. כמו שאי אפשר לדבר על בד השעם בלי להלל את יתרונותיו הרבים. אם ארנקים היא הבחירה שלכם עבור מתנות לטבעונים, זאת בחירה מצוינת! ארנק שעם לגבר או לאישה, בצבע וסגנון שתבחרו, הוא מתנה פרקטית שתמיד נעים לקבל.


ארנק הוא כבר מזמן לא רק אביזר פשוט בו שמים כסף, הוא הרבה יותר מזה. מעבר לעיצוב ייחודי וסטייל, בבחירה בארנק טבעוני אתם "שמים" את הכסף שלכם במקום הנכון, תרתי-משמע כמובן.

אנחנו באדון קרלוס משקיעים את כל המשאבים שלנו, היצירתיות והרבה מחשבה כדי להעניק לכם מוצרים איכותיים ומעוצבים שיתאימו כמתנה שכיף לקבל ומתנה שכיף לתת!


מוזמנים להכנס ולמצוא את המתנה המתאימה לכם ביותר ואנחנו נשמח לעטוף אותה בנייר עטיפה חגיגי, והיא תגיע אליכם עטופה יפה והכי מהר שאפשר. ולפני שנעבור לקולקציית המתנות, עוד פרט אחד אבל חשוב ביותר. אנו שמחים להציע לכל קהל לקוחותינו משלוחים חינם לכל הארץ - בקניה בכל סכום!


אתם בטח רוצים לראות את המתנות של אדון קרלוס לטבעונים, נכון?


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page