top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנה לטבעונים | המתנות הטובות ביותר לטבעונים | אדון קרלוס

מחפשים מתנה לטבעונים? יופי, הגעתם למקום הנכון!

האם אתם תוהים אילו מתנות לקנות לחברים שלכם או לבני משפחה טבעוניים (או לא טבעוניים?) או האם נתקעתם ברגע האחרון בלי מתנה לאדם אהוב ואין לכם מושג מהיכן להתחיל לחפש לו מתנה? אז גם אם אתם מחפשים מתנות ליום הולדת בשבילו או בשבילה, מתנות לחג, מתנות לימי נישואין או מתנה סתם כך כדי להראות למישהו שהוא חשוב לכם - אנחנו רוצים להציע לכם מתנות לטבעונים שטובות לכל אירוע ולכל מטרה.



יש לנו מגוון רב של מתנות לטבעונים שכולם צריכים ומאוד ישמחו לקבל כי ארנקים או תיקים טבעוניים הם תמיד דבר נדרש. ארנק טבעוני הוא מתנה נפלאה לכל אדם, הרי כולנו זקוקים לארנק, לא?

עדיין לא פגשנו אדם שלא מסתובב עם ארנק (אם יש לכם חבר שיש לו שקית פלסטיק בכיס במקום ארנק, בבקשה תכתבו לנו - אנחנו נשלח לו ארנק חינם רק כדי שלא ישבר לנו הלב - קרלוס).


חשבו על על זה, אם מישהו בוחר באורח חיים טבעוני, והוא או היא הולכים למסעדה שהיא ככל הנראה מסעדה טבעונית או כזו שיש לה עושר של מנות טבעוניות, ובסוף הארוחה כשצריך לשלם מוציאים ארנק שלא עושה חשק להתגאות בו, או חלילה ארנק עשוי עור, האם זו הדרך הכי נעימה לשלם עבור הארוחה הטעימה שכרגע אכלתם? ברור שלא.


אז בהנחה שארנקי בד כבר לא מעניינים אתכם ואתם רוצים ארנק טבעוני איכותי, בוגר ושיקי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על ארנק שעם לגבר או לאישה. ארנקי השעם כבשו בשנים האחרונות את שוק האקססוריז בישראל כשמאחוריהם רזומה מפואר של אלפי לקוחות מרוצים.

מדוע דווקא שעם? ובכן, אנחנו לא יכולים להסביר לכם עד כמה אנחנו מאוהבים בחומר הזה... וננסה למנות רק חלק מהסיבות.


קודם כל הוא טבעי, נראה כמו עץ, כל כך רך ונעים למגע- מרגיש טבעי ונכון להחזיק אותו ביד. הטיפול והעיבוד אותו עובר בד השעם הוא מינימלי, ממש כפי שהטבע התכוון. בד השעם הוא בעל איכויות אקולוגיות וזאת משתי סיבות עיקריות. ראשית, לא צריך לכרות את העץ כדי להפיק ממנו את תוצר השעם מכיוון שבמשך עשרות שנים ניתן לקלף שוב ושוב את קליפת השעם מאותו העץ.


את השעם מפיקים רק מהקליפה היבשה בצידו החיצוני של אלון השעם (הגדל בעיקר בפורטוגל) ולכן הוא ימשיך לצמוח ולשגשג עוד שנים רבות וניתן להפיק כמויות רבות של שעם וכל זאת ללא פגיעה בעץ.

שנית, בד השעם הוא חומר טבעי שחוזר לאדמה בתום השימוש. כולנו מכירים את הפתגמים הפופולריים על כך שלחומרי הפלסטיק וגומי יש אורך חיים של עד 500 שנים והם ימשיכו לזהם את האדמה גם הרבה אחרי שלא נהיה פה.


כך שגם אם נפרדתם מהארנק פלסטיק שלכם לאחר 5 שנים, עדיין נותרו לו בממוצע 495 שנים להיות באדמה לאחר סיום השימוש. לא חבל? אז עם השעם זה לא יקרה והוא יחזור לאדמה ויתמחזר מעצמו וללא זיהום מיותר.


הסוג השני המומלץ של של מתנה לטבעונים, בין אם הם לאישה או לגבר, הם ארנקי הגומי הממוחזר שעשויים מפנימיות ממוחזרות ומטופלות. אז מה הסיפור מאחוריהם, אתם שואלים? כי זה סיפור מרתק…


את פנימיות הצמיגים שעשויות חומר פולימרי איכותי, עמיד ביותר, בעל איכויות אסתטיות שמאוד דומות לעור, זורקים בדרך כלל כעבור שנתיים עד שלוש. אז החומר האיכותי פשוט מסיים את חייו בפחי האשפה, וזה חבל. בדיוק בגלל כל הסיבות שמנינו קודם לכן- זה חומר פשוט מושלם וקלאסי לשימוש חוזר! וזו מתנה מקורית לטבעונים, שתמיד קולעת.


אז אנחנו בטוחים שלא תאמינו איך החומר המתקבל נראה לאחר שמנקים, מטפלים בשכבה העליונה וחותכים לחתיכות מרובעות ונקיות את הפנימיות. התוצאה פשוט מלאת חן ואסתטיקה, כמעט לא יאומן שרק לפני מספר ימים הם היו מיועדות לזריקה בסיום תקופתן על הכביש.


אז מה אנחנו באדון קרלוס עושים עם חומר הפנימית הממוחזר? כמעט הכל!

ניתן למצוא ארנקים לגברים שווים ומעוצבים, ארנקים לנשים במראה אלגנטי ומלא שיק, תיקים טבעוניים במגוון עיצובים כגון תיקי גב טבעוניים, תיק צד מפונפן, תיק ערב קלאסי במראה אלגנטי ועוד.


אז תנו לנו לעזור לכם במציאת מתנה מקורית לטבעונים, שתעשה טוב ונעים בלב!

מוזמנים ומוזמנות ללחוץ למעבר לחנות המוצרים של קרלוס ובמציאת מתנות לטבעונים.

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page