top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

הארנקים הטבעוניים הכי שווים לגברים | אדון קרלוס

עברו חלפו להם הימים שבהם הגברים יכלו להרשות לעצמם ללכת עם ארנקי בד מגושמים או תחליפי עור זולים, היום יש ארנקים לגברים שמעוצבים לפחות באותה המידה כמו ארנקי הנשים ולעתים אף יותר.


ארנק טבעוני לגבר - זה נכס

ארנק טוב לא רק נראה טוב על המדף או נראה יפה לעין, צריך שיהיה גם יעיל ונוח. ארנק טוב בדיוק כמו תיק טוב הוא נכס. ארנק טוב ישמור על כרטיסי האשראי שלך, כרטיסי הביקור, כרטיסי החבר ואם אפשר אז שיהיה גם קצת מקום לכסף קטן, כל זאת כמובן בזמן שהוא נראה מעולה כשאתה מוציא אותו מהתיק או מהכיס.

אפשר בהחלט להכתיר את הארנק בתור האביזר האידאלי לגברים, האקססורי הכי הכרחי בכל יציאה מהבית וכל ארנק מספר משהו מאוד מעניין על בעליו.


ארנק טבעוני מוריסון - עשוי פנימית צמיג מטופלת

החומר האיכותי של הארנק הזה הוא גם מה שמגדיר אותו ומעניק לו מראה יוקרתי. תהליך הייצור בעבודת יד הופך את הארנק ליייחודי וכל ארנק עשוי חתיכת חומר שונה ובעלת טקסוטרה חד פעמית כך שכל ארנק הוא שונה ויצירת אמנות פני עצמו.


מוריסון מכיל מקום רב לכרטיסים, שטרות ויש בתוכו גם כיס נוח במיוחד לכסף קטן. הכל סגור לבסוף בתוך רוכסן איכותי ועמיד שישמור שלא יפול דבר. למעבר לארנק מוריסון לחצו על: ארנק טבעוני לגבר


ארנק שעם טבעוני - זאוס

אם אתם מחפשים ארנק טבעוני מיוחד, משתלם, מעוצב ואיכותי - אז מצאתם. ארנק שעם עשוי חומר טבעי מעץ אלו השעם הוא הבחירה המושלמת והאפנתית ביותר השנה. השעם נכנס חזק לאופנה וניתן לראות אותו בחנויות העיצוב ומופיע גם בחנויות הטקסטיל והאופנה. בד השעם הוא חומר אקולוגי מדהים, קל משקל, נעים מאוד למגע ובעל טקסטורה ומראה שלא ישאירו אף אחד אדיש.


את ארנק הדארק זאוס ניתן למצוא בשני צבעים - טבעי קלאסי או דארק. המודל בעל הצבע הטבעי הוא תמיד מרשים וקלאסי, המראה הוא של עץ מעודן ומתאים לכל תיק או לוק. הארנק גם מגיע בצבע כהה דארק, עם מראה יותר משופשף ואקסקלוסיבי. שניהם עשויים בד שעם עמיד בפני שריטות ומים ויהיו אלטרנטיבה מעולה לארנקי העור הרגילים והמשעממים.

ארנק הזאוס מכיל תאים רבים וגם מקום לכרטיסים, שטרות וכיס נוח במיוחד לכסף קטן.

למעבר לארנקי השעם לחצו על: ארנק שעם


אז אלו היו שני ארנקים טבעוניים מומלצים שתוכלו למצוא בחנות של אדון קרלוס. מלבדם תוכלו למצוא עוד עשרות אופציות של ארנקים תיקים וחגורות גם לגברים וגם לנשים.


היום כבר לא צריך להתפשר על חומרים לא איכותיים כדי למצוא אקססוריז טבעוניים ובתוצרת מקומית. כל ארנק, תיק או חגורה של אדון קרלוס מיוצרים בעבודת יד ובמחשבה רבה ואהבה בכל תפר ובכל מוצר.

אנחנו שמחים להעניק לכם משלוח חינם בכל הזמנה ולכל הארץ! אדון קרלוס כאן בשבילכם בכל שאלה או אם תרצו לקבל מידע נוסף על אחד המוצרים.


אתם מוזמנים לפנות לאחד הנציגים שלנו במייל, בצ'אט או דרך עמוד הפייסבוק שלנו.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page