top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

ארנק דמוי עור לאישה הטבעונית בחייכם | אדון קרלוס

הנה הגיע הזמן לקנות מתנה לאישה הטבעונית בחייכם. בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין, או חגיגה של אירוע מיוחד כמו סיום לימודים, תרצו לקנות מתנה אשר תשמח את היקרה לליבכם. בין אם אתם טבעונים בעצמכם ובין אם אתם לא, לפעמים עומדים במצב בו לא יודעים מה לקנות וכיצד לקנות מתנה למישהי שבחרה באורח חיים טבעוני.


ארנק דמוי עור לאישה - כיצד לבחור את הארנק הנכון?

מצד אחד חשוב לקחת בחשבון את העובדה שהיא טבעונית, ומצד שני לא צריך להפוך את זה למרכז המתנה. אין צורך לקנות לה ספר בישול טבעוני או חולצה שמצהירה "ככה נראית טבעונית" (אולי כבר יש לה כזו?), אך חשוב לא לקנות בטעות מתנה המכילה מוצרים מן החי. טבעונים רבים לא מסתפקים רק בהחרמה של מוצרים מן החי ומקפידים גם על נושאים חברתיים אחרים. חלקם יקנו רק מוצרים בסחר הוגן או "אפס פסולת". טבעונים רבים נוקטים באורך חיים מינימליסטי, בו הם מעדיפים לא לקנות מוצרים אלא אם יש בהם צורך אמיתי. כל זה טוב ויפה, אבל זה מעמיד את מי שרוצה לקנות להם מתנה בבעיה קלה.



למה לקנות ארנק דמוי עור לאישה טבעונית?

  • זוהי מתנה מקורית אך שימושית. הרבה פעמים אנו נוטים לקנות לנשים בגדים או מוצרי יופי. לנשים רבות יש "ערימה" של בקבוקי קרם לחות אשר קיבלו מחברות, בני משפחה, ועמיתים לעבודה. לפעמים קונים מוצרי "קישוט" שיושבים על המדף ולא נעשה בהם שימוש. אך כל אחד ואחת צריכים ארנק, ועם זאת זוהי מתנה שלא רבים חושבים עליה. בארנק המושלם ניתן לאחסן שטרות, מטבעות, וכרטיסי אשראי ומנוי.


  • קל לבחור ארנק דמוי עור לאישה. כאשר אנחנו קונים מתנה לאישה, ובמיוחד אישה טבעונית, ישנם הרבה שיקולים. במוצרי קוסמטיקה אנחנו לא יודעים מה סוג העור שלה או האם היא רגישה לחומרים מסוימים. בקניית בגדים או נצטרך לדעת מה המידות שלה, וכמובן נדאג לוודא שאין עור או צמר במוצר. אין דרך לשאול אישה למידותיה בצורה דיסקרטית. כאשר נקנה ארנק נצטרך רק לבחור דגם וצבע, ואין צורך בשאלות מביכות או נסיונות בילוש. ניתן בקלות להתאים את הארנק לצרכיה של האישה.


  • טבעוני, ידידותי לסביבה, וסחר הוגן. לא תמיד קל למצוא ארנק איכותי אשר לא מכיל עור. אצל אדון קרלוס תוכלו למצוא מגוון ארנקים דמויי עור העשויים בד שעם איכותי. השעם עמיד בפני מים ואינו מתלכלך. כל המוצרים של אדון קרלוס נקנו ונמכרים בשכר הוגן ולכן מושלמים לאישה טבעונית אשר חשוב לה לקנות מוצרים מוסריים בלבד.


  • מחזיק הרבה זמן. אם כבר משקיעים במתנה, כדאי לבחור מוצר איכותי אשר יחזיק זמן רב. ניתן לבחור ארנק מחומרים איכותיים אשר יחזיקו מעמד. כך תדעו שהמתנה שלכם תעמוד בפני שימוש רב - בדיוק כמו שצריך.


אישה טבעונית
כל אישה תאהב לקבל ארנק חדש! (גם אישה טבעונית)

אם אתם מתלבטים מה לקנות לאישה הטבעונית ליום הולדת או לאירוע מיוחד, ארנק דמוי עור יכול להווה פתרון נהדר. זוהי מתנה מדהימה, שימושית, ומתאימה לכולם. לא צריך לדעת פרטים אישיים על מנת לקנות לאישה ארנק שהיא תאהב ויהיה לה שימוש בו. שקלו לקנות ארנק דמויי עור עשוי שעם בתור מתנה לאישה טבעונית.


איזה ארנק דמוי עור כדאי לקנות לאישה?

רוצים המלצה מאיתנו? לכו על ארנק שעם טבעוני פנלופה עם רסיסי זהב בעיצוב נשי, עדין, ומקסים. לארנק סוגר מתכת לסגירה מהירה אשר יגן על תכולת הארנק. הארנק אינו מתלכלך, עמיד בפנים מים, ומתאים גם ללוק ערב וגם ליומיום. ניתן להוסיף חריטה והקדשה אישית על הארנק ליצירת מוצר ייחודי במינו.


ומה קונים לגבר הטבעוני?

ולגברים מבינכם, אתם לא יוצאים מקופחים כלל וכלל! אדון קרלוס מציג קולקציה מרשימה גם לגבר הטבעוני, כך שגם אתם יכולים להתפנק בארנק מרשים ומעוצב, 100% טבעוני וללא עור. אנחנו מזמינים אתכם להכנס לעמוד הארנקים לגברים ולבחור לעצמכם ארנק דמוי עור לגבר.

בין המוצרים שלנו לגברים תוכלו למצוא ארנקים שעשויים משעם טבעי, מגומי ממוחזר, מפנימית צמיג ממוחזרת ועוד.

אז למה אתם מחכים? :)



אתם בטח רוצים לראות את קולקציית הארנקים של אדון קרלוס, נכון?


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page