top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

ארנק טבעוני לנשים - שנשים אוהבות | אדון קרלוס

בואו נדבר על הארנק שלנו - הנשים.

הו הארנק! הפריט הקטן יחסית בגרדרובה היומיומית שלנו הוא האביזר שעשוי לספר כל כך הרבה על בעליו. האקססורי הזה שאת שולפת מתיקך בחנות בגדים או בבר, אינו רק האביזר השימושי והפונקציונאלי ביותר ביומיום שלך, אלא הפריט האופנתי האולטימטיבי שהינו גם הצהרה אופנתית וגם הצהרה על אישיותו ,השקפותיו והעדפותיו של הבעלים.


עם כל השפע והמגוון המרשים שקיים בעולם תעשיית הארנקים כיום, כולל מוצרים טבעוניים, את יכולה לבחור את האחד (טוב, נו, השניים – שלושה) שלך שישרתו בדיוק את צרכייך היומיומיים מבחינת גודל, נפח או פונקציונאליות , יקלעו לטעמך האישי בעיצובם ויענו גם אספקטים חשובים לא פחות ואף אולי יותר- סוג ואיכות חומר הגלם, אג'נדה חברתית וסביבתית ,תהליך ותנאי הייצור ועקרונות נוספים שחשובים עבורך.



מה הארנק הטבעוני שלך - בואי נבין מה חשוב לך

האם יש לך צורך בארנק קטן, קומפקטי ומטריף שנכנס לכל כיס או פאוץ' בלי לתפוס הרבה מרחב ועם זאת מכיל את כל הכרטיסים והניירת החיוניים ליומיום? ואולי את זקוקה לארנק גדול עם הרבה מקום והרבה תאים כי ביומיום שלך את רוצה שכל הניירת החשובה תהיה בהישג ידך? מה אם את עוקבת אחר הטרנדים העולמיים וחשוב לך שהארנק ייראה מעודכן וסופר אופנתי או שאולי את מעדיפה קלאסי שיקי ואלמותי, כזה שתמיד תמיד ייראה אקטואלי? ייתכן שתרצי אחד כזה שיהיה ורסטילי ומתאים לשלל הפעילויות שלך, לבוקר עבודה ולימודים וגם לערב אלגנטי או בילוי חברתי בפאב או מסעדה?


ועוד קריטריונים חשובים, האם האביזר עשוי עור או חומר גלם אלטרנטיבי אחר, חומר גלם טבעוני איכותי ועמיד שיישרת אותך שנים רבות. האם ארנק טבעוני גם עומד בסטנדרטים של ייצור ותנאי העסקה שמטיבים עם העובדים ועם הסביבה, האם החומר ניתן למחזור או מתכלה? כפי שאת רואה, אלה שאלות שחשוב לשאול ואם אלו העקרונות שמנחים אותך בבחירת האקססוריז שלך, את לא תקלי ראש בפרמטרים האלה. אז תראי לנו את הארנק שלך ונדע מי את ! ☺


אז מה יהיה מושלם בתור מתנה לטבעונים

אם חשקה נפשך במתנה לעצמך או עבור חבר או חברה, הארנק הוא גם מתנה לטבעונים, מצויינת לגבר או לאשה, שימושית ביותר ועשויה להעיד על היכרות עמוקה וטובה עם מקבל המתנה. מה יכול להיות מגניב יותר מלקבל כמתנה משהו שעונה בדיוק לטעמך האישי וגם על האיכויות שחשובות לך במוצר טבעוני? ארנק טבעוני הוא הזדמנות מהממת לעשות זאת עבור אדם קרוב ואהוב, וגם לדעת שאת חלק ממעגל צרכנות שמטיב עם הסביבה.

זה כבר ידוע שבכל חנות ואתר שמחשיב את עצמו יש מבחר ארנקים טבעוניים לנשים, מהממים ומטריפים, נותר רק לבחור את האחד והיחיד. אם ארנק מתנה היא עבורך או עבור חברה, את יכולה לבחור ארנק שחור וקלאסי או שאולי תרצי ארנק קטן יחסית ושיקי.


זו יכולה להיות המתנה המושלמת עבורך או מתנה לטבעוניים (חבר או חברה טובים) זה לא ממש משנה, כי מה שאת אומרת בעזרת המתנה זה מה שחשוב. ארנק לאישה או ארנק לגבר זה ממש סימן קטן של אהבה לעצמך או למישהו אהוב. יש היום מבחר של תיקים טבעוניים ולא טבעוניים, ארנקים טבעוניים ולא טבעוניים, ולשמחתנו כבר יש היום מבחר אינסופי של אקססוריז נפלאים. למען האמת יש כזה מבחר של אופנה טבעונית שצריך רק לבחור. אז בואו נחזור לנקודת ההתחלה - מה הארנק נשים שלך אומר עלייך כשאת פותחת אותו ומה את ואלו סביבך מרגישים כשהם רואים אותך איתו, זו בסוף ההרגשה שקובעת.

אז מה הארנק שלך מספר עלייך? ☺


צ'או לבינתיים xx

באנר אתר 1124.jpg
bottom of page