top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

כל מה שרציתם לדעת על ארנקים טבעוניים

אז מה זה בכלל ארנקים טבעוניים? אלו הם פריטי אופנה המיוצרים מ 100% חומרים טבעיים מן הצומח ושאינם מכילים חומרים מן החי. בין החומרים מהם עשויים ניתן למצוא סיבי עלי אננס מעובדים, פסולת צמחית, עיסות נייר מרובדות, כותנה, קנבס, שעם וקליפות קוקוס או חומרים ממוחזרים כמו בקבוקי פלסטיק ופנימית הצמיג. בנוסף, ניתן לייצר תחליף עור "פוליאוריטן" (בד מתכלה המיוצר משאריות תהליכי הייצור של בדים אחרים) בשיטת ייצור "בת קיימא". שיטה זו ידידותית לסביבה תוך שמירה על כדור הארץ.

תהליך קצירת עץ אלון השעם למשל, היא תהליך ידידותי לסביבה, מכיוון שהשכבה בה משתמשים, צומחת בנפרד מן הגזע וניתן להסיר אותה ללא צורך בכריתת העץ.

לרוב, ארנקים אלו יהיו בעלי מראה "עור אמיתי". בוודאי שמעתם לא פעם את הכינוי "דמוי עור" ולמרות הדמיון הרב, הם אינם מכילים שום חומר גלם מן החי.



האם ארנקים טבעוניים עמידים לאורך זמן?

ובכן, כשהם עשויים היטב ומטופלים כראוי, הם עמידים באופן מפתיע. ארנקים אלו אף עמידים בפני סדקים וקילופים, אך כמובן שעדיין יש לנקוט באמצעי זהירות מסוימים.

לדוגמא, תיק או ארנק טבעוני מומלץ שלא לתלות מהרצועות ויש להימנע מלהשאיר אותו חשוף לשמש קופחת, החום הרב עלול להשפיע על המראה או לגרוע מהאיכות.

בסך הכל, על מנת לשמור על פריטים טבעוניים לאורך זמן, יש לנהוג בהם נכון, בדיוק כפי שנוהגים בכל פריט אחר. ארנקים המיוצרים מפנימית הצמיג, עמידים לאורך שנים ארוכות מאוד ובעלי אפס תכונות בלאי, יתרון משמעותי במיחזור חומר שאינו מתכלה כמו הגומי.

בד השעם למשל, עמיד לאורך שנים כאשר מקפידים לייבשו היטב לאחר חשיפה לנוזלים.


האם ארנקים טבעוניים עמידים למים?

ממש כמו כל ארנק, חלקם מגיבים טוב יותר למים וחלקם קצת פחות, תלוי בסוג החומר ממנו מיוצרים הארנקים. ישנם ארנקים עשויים מבד שעם, השעם ידוע בעמידותו בפני מים ואף דוחה עובש, או גם ארנקים בעלי ציפוי מיוחד, אטומים בפני מים לחלוטין.

במידה וארנק טבעוני העשוי מחומר שאינו אטום למים, התרטב, יש להשאירו לייבוש באוויר ובכל מקרה אין להכניס למייבש כביסה.


אז איך מנקים אותם?

פשוט מאוד, בדומה לאופן שבו מנקים כל ארנק אחר...

הם ניתנים לניקוי עם מעט חומר ניקוי עדין ומים פושרים (חשוב לא להשתמש במים חמים).

יש לטבול מטלית ולנגב את הארנק בעדינות, לאחר מכן יש לנגב שוב עם מטלית טבולה במים בלבד ולסיום, מייבשים היטב באמצעות מטלית יבשה לחלוטין.

ניתן גם לרכוש מגבונים מיוחדים לניקוי פריטים דמויי עור ועל ידי שפשוף קל להסיר לכלוך או כתמים שהצטברו.


ומה בנוגע למראה?

בחירה בארנק טבעוני, איננה פירושה ויתור על הסטייל האישי שלך.

ארנקים טבעוניים מיוצרים על פי הטרנדים החמים בעולם האופנה ומשתדרגים בכל עונה. תוכלו למצוא מגוון סגנונות, צבעים וגדלים. ליום-יום, לעבודה או לבילוי בערב ובעצם לכל מטרה. מגוון רחב של ארנקים עומד לרשותכם, כך שתוכלו לבחור את הארנק האידיאלי עבורכם. ניתן לשלב את הארנק עם תיק וחגורה טבעוניים למראה אחיד ואלגנטי. הארנקים מגיעים בשלל צבעים, שילובי בדים, הדפסים והטבעות.

הם מעוטרים בכפתורים ורוכסנים איכותיים, למראה יוקרתי שלא משאיר מקום לספק.

כמובן שניתן למצוא ארנקים לשני המינים, לגברים ולנשים ואפילו ארנקי "יוניסקס".


לסיכום, ארנק הוא פריט הכרחי לכל אחד, אין כמעט מי שלא משתמש בו ביום-יום.

המגוון הרחב של סגנונות העיצוב, חומרי הגלם והמחשבה העמוקה על טובתכם, מעניקים נוחות רבה ושליטה על בחירת הפריט המתאים ביותר לאורח חייכם. ארנקים אקולוגיים מעוצבים ובעלי נוכחות, שלא ישאירו אף אחד אדיש.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page