top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

רעיונות למתנות שכל אישה תשמח לקבל

יתכן שיש חג שקרב ובא, מסיבת יום הולדת באופק, אולי הרצון העז לפנק מישהי שאוהבים. כך או כך, אם אתם מחפשים מתנות לאישה, הגעתכם לכתבה הנכונה. המסע בעקבות המתנה האולטימטיבית מתחיל כאן. רעיונות יצירתיים והמלצות שכל אישה תאהב לקבל, מפריטים מעוצבים ועד חוויות בלתי נשכחות! החליטו במה לבחור לפי הטיימינג שבו מעניקים לה את המתנה, הסגנון האישי והתקציב שלכם. התכשיט שיהפוך ללהיט תכשיטים מהווים מתנה נהדרת על-זמנית שתמיד מתקבלת בשמחה. שרשרת כסף היא פריט קסום שמשדרג כל הופעה. כסף הוא חומר גלם איכותי וכדאי להעדיף מלכתחילה שרשרת כסף 925 המצביעה על 92.5% כסף טהור בתכשיט. מומלץ לבחור דגם שלדעתכם יהלום את מקבלת המתנה. למשל, שרשרת ארוכה דקיקה ואלגנטית או להפך, שרשרת עם תליון דומיננטי כשאפשר לבחור גם אלמנט חינני כמו לב, כוכב, אולי שרשרת בעלת טקסטורה מעניינת חלקה ואחידה או מחוספסת, בצורת לינקים. בחרו תכשיט שיעמדו בסטנדרטים גבוהים והחליטו אם לרכוש מלכתחילה שרשרת כסף בלבד או ליצור מעין סט עם זוג עגילים תואם, טבעת וצמיד ליצירת טוטאלוק כובש.


קרדיט- UNSPLASH

טבעונית? זה בשבילה בשנים האחרונות עם העלייה במודעות לדרך החיים הטבעונית, ניתן למצוא יותר ויותר פריטים מעוצבים ומסוגננים טבעוניים. מתנה נהדרת למי שמנהל סגנון חיים טבעוני. ישנם ארנקים יפהפיים טבעוניים, חגורות טבעוניות ותיקים טבעוניים. המוצרים עשויים מבד שעם המיוצר מעצי אלון שעם, חומר טבעי, נושם, שניתן לחדש ולמחזר באופן מלא – העצים מהם מפיקים את החומר המופלא הזה אינם נכרתים והתוצאה העיצובית והיצירתית היא של מוצרים עשירים באלמנטים פרחוניים במחווה לחיק הטבע, בשכבות של מרקמים מעניינים, עם דמויות אייקוניות ונופים ומראות מהפנטים בצבעוניות רכה שהיא חגיגה לעין. מתנה טבעונית ייחודית לאישה ולסביבה!


היכון, הכן להתפנק מה דעתכם לתת לגברת החשובה בחייכם מלבד מוצר מעוצב וייחודי גם חוויה מענגת. למשל, יום כיף בספא בג'קוזי מבעבע, או עיסוי לפי בחירתה מאבנים חמות ועד עיסוי שוודי. בילוי מפנק שנועד להמריץ אך גם להרגיע, לשחרר את הטרדות והדאגות היומיומיות. אפשר לבחור היכל בריאות או ספא הממוקמים במקום הנהנה מתפאורה עוצרת נשימה או בעל מרחב קסום שמנתק משגרת היום יום ומכניס מיד לאווירה שכולה טוב.


להעשיר את החיים דרך נוספת להפתיע ולרגש את מקבלת המתנה היא באמצעות פעילות או חוויה שהיא טרם ניסתה או שתוכל להעשיר את חיי היום יום שלה. למשל: סדנת צילום שתאפשר לה להתנסות בחוויית הצילום ולתעד את מה שהיא אוהבת לראות, סדנת גרפיטי מגניבה שתשחרר את היצירתיות שבה, סדנת כתיבה יוצרת במיוחד אם ידוע לכם שהיא מאוד אוהבת לכתוב ועד כה כתבה בעיקר למגירה וכעת היתה שמחה לקבל כלים שיעזרו לה להוציא ספר או להפוך את הרעיון שלה ליצירה כתובה. אופציה נוספת היא של סיור מרתק אליו היא תוכל להצטרף כמו למשל, סיור סטיילינג או סיור היסטורי מעניין או אולי הופעה שהיא מאוד תשמח לראות, הצגה או מופע סטנד אפ שיצחיק אותה.


ואיך מרגשים עם מתנה ייחודית? חשבו איך לשלב בין מתנה מוחשית למתנה חווייתית תוך שימת דגש על טביעת החותם הייחודית של התכשיט או הארנק, כך שהם יהיו פריטים קצת אחרים שעוד אין לה והיא תשמח לשדרג עמם את ההופעה. הוסיפו מכתב אישי עם מילות ברכה שמחממות את הלב והחליטו גם כיצד להפתיע אותה במתנה, האם באמצעות שליח עד פתח הבית או לעבודה או למסור לה את המתנה ברגע מרגש בעת המפגש עמה.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page