top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

ארנקי שעם? מושלמים כארנק עם חריטה אישית

מחפשים מתנה מקורית? אולי אחת כזו שתמיד תישאר עם מקבל המתנה? ארנק עם חריטה זו מתנה מושלמת שתמיד נעים לתת ולקבל.


אתם בוודאי מכירים לוח שעם, כזה שפעם היה תלוי כמעט לכל אחד בחדר, ועליו תמונות ומכתבים אשר הוצמדו ללוח באמצעות סיכות צבעוניות. וכמובן שאתם תזהו פקק שעם של בקבוקי יין (60% מכלל השעם הנצרך בעולם, נצרך בתור פקקים לבקבוקי יין). אבל אולי לא ידעתם שיש לשעם גם מגוון שימושים אחרים, כגון בידוד תרמי, מצופים, ואפילו בתור בד. כן, תוכלו למצוא היום שעם בתיקים, מזרוני יוגה, ואפילו תכשיטים.


איך חומר אחד מסוגל לעשות את כל זה? מה עושה אותו כל כך מיוחד? בואו נלמד קצת על השעם, מנין מגיע, ולמה הוא חומר כזה שימושי.


קצת על שעם… מה זה בכלל? ואיך הופכים אותו לארנק עם חריטה אישית?


כיום, רוב השעם מגיע מפורטוגל (כמעט חצי מהכמות העולמית).אך ניתן למצוא שעם ברחבי אירופה ואפריקה. השעם מגיע מקליפת צמחים, כמו עץ אלון השעם. בשביל לקבל את השעם, צריך לחכות עד שהעץ יגיע ליום הולדת 25. אז, ניתן כל 9 שנים לקלף מן קליפת העץ מבלי להזיק לעץ. וזה רק בחודשים מסוימים: מתחילת מאי ועד סוף אוגוסט. שווה לחכות: כל עץ שעם יכול לחיות 300 שנה, ובזמן הזה לייצר הרבה מאוד שעם.

בגלל שלא צריך לכרות את העצים בשביל לקבל מהם שעם, השעם נחשב חומר מתחדש וידידותי לסביבה. בנוסף, יחסית פשוט למחזר שעם. ובמזל, כי זה חומר מאוד שימושי ורב-גוני. למרות שהשעם אהוב ומוכר כחומר ללוח מודעות ופקקי יין, בשנים האחרונות הוא צובר תאוצה בשימושים אחרים.


התנועות הירוקות והטבעונות צוברות תאוצה ואנשים צמאים לחומרים טבעוניים וידידותיים לסביבה, אשר לא כוללים צמר, פלסטיק, או עור. וכך הפופולאריות של השעם גדלה, ובמיוחד במוצרי אופנה: תיקים, כובעים, חגורות, ארנקים, מזרוני יוגה, תכשיטים, ועוד. נראה שאין שום דבר שהשעם לא יכול לעשות.


מה עושה את השעם כל כך מיוחד? מדובר בחומר גמיש וקל (יותר מ-50% מהנפח של שעם למעשה אוויר), אך עם אטימות כמעט מוחלטת. לכן הוא חומר מושלם עבור פקקים של בקבוקים, ארנקים, תיקים, וחגורות.

כל הסיבות האלו הופכות את השעם לחומר המתאים ביותר להכין ממנו ארנק עם חריטה אישית, מתנה שתישאר ותלווה את מקבל המתנה למשך שנים.

היתרונות של ארנק שעם


פעם היה מקובל לחשוב שאם אתם רוצים ארנק איכותי, מבד שיחזיק זמן רב, וגם שיהיה יפה ואסתטי… תצטרכו לקנות ארנק מעור. היום אנחנו יודעים שזה לא נכון, ויש אלטרנטיבות רבות וטובות. למה לבחור דווקא בארנק שעם?

  • בד השעם איכותי ומחזיק זמן רב. מיליארדי בקבוקי יין לא טועים - בד השעם עמיד ועומד בכל התנאים.

  • ארנק משעם הוא מוצר טבעוני וידידותי לסביבה. לעומת ארנקים העשויים פלסטיק ועור, הנחשבים חומרים לא ידידותיים לסביבה, שעם הוא חומר מתחדש וירוק. אף אחד לא צריך להיפגע בשביל שתקבלו ארנק איכותי ואופנתי.

  • שעם עמיד בפני מים, ויגן על תכולת הארנק בכל מזג אוויר. בניגוד לארנקים מבד, ארנק משעם לא סופג מים, לא יעלה עובש, לא יסריח, ולא ייחתם.

  • בד השעם שומר על צורתו - הוא לא נקרא ולא נמתח.

  • בד השעם קל במשקל ולא יכביד לכם בתיק או בכיס.

  • ארנק שעם מתנה מקורית ומדליקה. למרות יתרונותיו הרבים של השעם, מרבית האנשים עדיין לא מודעים לסגולותיו. זה אומר שזו כנראה מתנה שהם בחיים לא קיבלו בעבר. ארנק משעם יכול לעורר עניין מבלי להיראות מוזר.

  • בד השעם רך ונעים. יש מה להוסיף? הארנק שלכם יהיה בידיים שלכם די הרבה. תדאגו להנות מזה.


אז לסיכום, מחפשים ארנק לגבר עם חריטה או מתנה לאישה עם הקדשה? אנחנו בטוחים שחבריכם ובני משפחתם הטבעונים ישמחו לקבל ארנק שעם במתנה.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page