top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

מתנות מקוריות לטבעונים ובכלל | אדון קרלוס

נעים להכיר, אנחנו באדון קרלוס מתמחים בתחום של מוצרים לטבעונים ומתנות, תוך שאנחנו תמיד מקפידים על סטייל יפהפה וממגנט.


אם אתם מחפשים אחר מתנה לטבעונים, קודם כל, הגעתם למקום הנכון. אז כל הכבוד, מישהו או מישהי ברי מזל שאתם חושבים עליו או עליה! ואנחנו רוצים לדסקס איתכם על מספר אפשרויות טבעוניות ומעוצבות ביותר, שמחמיאות לכל אדם (ללא קשר לתזונתו).


מתנה טבעונית עבור יקיריכם

אתם מוזמנים להנות ממתנות יפהפיות, שהן הרבה מעבר לעוד מתנה יפה. אין ספק, שכיום יותר ויותר אנשים שותפים למגמה הטבעונית ההולכת וגדלה, וההתפתחויות האחרונות בעולם הן בבחינת בריאות והן בבחינת אקולוגיה הן הוכחות חותכות לעובדה, שכולנו חייבים להתחיל לשמור על האיזון האקולוגי טוב יותר.


מתנות טבעוניות שאי אפשר לסרב להן

כולנו אוהבים לקבל מתנות, חלקנו יעדיפו ארנק בעיצוב יפהפה, תיק קלאץ' טבעוני, חגורה טבעונית והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. בשורה התחתונה, כולנו יכולים להנות ממתנות אקולוגיות שלא רק מעוצבות ביותר ויפהפיות, אלא גם ידידותיות לסביבה. תיק קלאץ' לדוגמא, זו מתנה שלא מפספסת אף אחת. כי תיק קלאץ איכותי ומעוצב הוא אחד מאותן מתנות מומלצות שכל אישה תאבב ותעריך. ואם את מחפשת אחר תיק קלאץ' יפהפה לעצמך או לחברה, כזה שגם עמיד ביותר ומחזיק שנים, את בהחלט יכולה לבחור את תיק קלאץ הטבעוני הבא שלך בחנות של אדון קרלוס.




תיקי קלאץ' טבעוניים מיוצרים, כמו מוצרי טבעוניים אחרים בחנות של אדון קרלוס, משעם טבעי. שעם טבעי הוא חומר עמיד ביותר, שגם חסין מפני חדירה של מים. לא רק שאת רוכשת לעצמך או לחברותייך מתנה יפהפייה שמחזיקה שנים, את גם זוכה להגנה על הטלפון הנייד, המסמכים וכל מה שניתן להכניס בכל אותם תיקי קלאץ' חמדמדים.

בחומר השעם ישנם יתרונות רבים, לרבות חוזקתו ועמידותו לאורך השנים ובפני תלאות מזג האוויר. תיקים טבעוניים מיוצרים מחומר השעם, שלמעשה מיוצר מעץ המלכים – עץ האלון. בזכות העובדה שמקלפים את השכבות העליונות של העץ (למטרת הכנת השעם), העץ זוכה לשגשג גבוה יותר, איתן ויציב.


האם הקילוף של עץ האלון מזיק לו?

למעשה, אם לא היו מקלפים את השכבות העליונות של עץ האלון עבור ייצור מוצרים לטבעוניים, העץ היה צומח לאט יותר, אולי אפילו מפסיק לצמוח. אם כך, מוצרים לטבעונים לא רק מעוצבים, אלא גם תורמים מבחינה אקולוגית.


מתנות ידידותיות לסביבה

זכרו, לעולם לא מאוחר מדי להתחיל להיות צרכנים חכמים. בחנות של אדון קרלוס – צרכנות טבעונית ומתנות מעוצבות לאנשים טבעונים, תוכלו למצוא את כל המוצרים הכי מעוצבים, הכי אקולוגיים והכי שיקיים.


מחפשים אחר מוצר טבעוני בתור מתנה? אולי מוצרי מתנות לטבעונים שמראות לנו מה זה סטייל אמיתי עם חמלה?

שיק טבעוני מעוצב? אדון קרלוס אחראי על המצב! לחצו כאן כדי לבדוק את הקולקציה הטבעונית העדכנית ל2020.

בהחלט מומלץ לבדוק מה התחדש לאחרונה בחנות של אדון קרלוס – מתנות לטבעונים, מוצרים טבעוניים, מתנות לעובד, שי לעובד לחג, מתנות לעובדים, מתנות לחג, מתנות טבעוניות לחגים ועוד. אדון קרלוס הינה חנות אינטרנטית, אך הרבה מעבר לכך.

מעבר לכך שישנן סיבות רבות לעבור לרכישה של מוצרים מהצומח ולהפסיק לרכוש מוצרים מן החי. בעוד אנחנו מבינים את כה כולנו, ורואים מדי יום סימנים בעולם לכך שתזונה טבעונית מיטיבה עם האדם והסביבה, חשוב יותר מכל ליישם זאת הלכה למעשה. אז חשוב לזכור כי מתנות טבעוניות הן הרבה יותר ממתנות. הן סיוע ליקום שלנו, לסביבה שלנו, לנו.




באנר אתר 1124.jpg
bottom of page