top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

כך תפתיעו טבעוני/ת במתנה מקורית וטובה

כמה קשה זה למצוא את המתנה המושלמת לטבעוני/ת, במיוחד אם אינך בעצמך.

החיפוש אחר מתנות לטבעונים, שיהיו מוצלחות ותואמות את אורח חייהם, עלול להיות מעט מסורבל.

למזלנו, עולם האופנה הטבעוני נמצא במגמת עלייה והתפתחות תמידית ומציאת מתנות לטבעונים מעולם לא הייתה קלה יותר...

תוכלו למצוא ארנקים, תיקים, חגורות, כובעים ואף קולרים לכלב, עשויים 100% חומרים טבעוניים, ללא שימוש בחומרי גלם מן החי. כל שנותר הוא לגלות מה הסגנון המועדף על מקבל המתנה.


מה הסגנון שלו/ה?

כולם בלי יוצא מן הכלל רוצים להרגיש יפים, מושכים ואופנתיים.

אופנה טבעונית זוהי אופנה דינמית שמשתנה במהירות ומתכתבת עם הטרנדים הכי נחשבים של רוח התקופה. הצבעים, הגזרות, הבדים והחומר, נמצאים על קשת רחבה של אפשרויות, כך שכל אדם יכול למצוא לעצמו את הפריט האהוב עליו, מבלי לוותר על הסגנון הייחודי שלו.


ארנקי שעם של אדון קרלוס
מתנות לטבעונים - שכיף לתת וכיף לקבל

סגנון מינימליסטי

הסגנון המינימליסטי הוא סגנון נטול קישוטים כמעט לחלוטין, מאופיין בצורות גיאומטריות עם מעט מאוד תוספות ושכבות על הפריט. ארנקים, תיקים, וחגורות טבעוניים, העשויים מחומר הגלם שעם, הם בעלי מראה סולידי ונקי, העיצובים המינימליסטיים בשעם הם כמעט "על זמניים", בזכות המראה האחיד והצבעים הרכים. מי שסגנונו על טהרת המינימליזם, יוכל להתחבר בקלות רבה לפריטי אופנה משעם, שכן הם בעלי מרקם טבעי וייחודי. את הפריטים המיוצרים בשעם, ניתן לנקות בקלות וכמובן שמדובר בחומר גלם מתכלה.


סגנון בוהו-שיק

הסגנון הבוהמייני מתבטא בעיצובים שהם שילוב בין וינטג' לעולם החדש, הדפסים צבעוניים ובוהקים, פריטים בעבודת יד, פרחים ומוטיבים צועניים. סגנון הבוהו מתבטא בפריטי האופנה הטבעוניים באמצעות תיקי שעם משולבים בדים ססגוניים, ארנקים בעלי הדפסים בצורות ובצבעים שונים וחגורות מעוצבות למשעי.


סגנון אורבן פאנק / גותי

האופנה האורבנית, כשמה כן היא, אופנה השואבת השראה מן הרחוב, אשר איננה מושפעת ממעצבי העל ומתכתיבי מגזיני האופנה. תיקים וארנקים בסגנון הגותי ובסגנון הפאנק מושתתים בעיקר על צבעים כמו שחור ואפור כהה, לרוב יהיה שימוש בבדים עבים כמו ויניל ודמוי עור בשילוב של רוכסנים וכפתורים מתכתיים בצבע כסוף, על מנת ליצור תדמית אפלה. המראה שנוצר הוא בדרך כלל אנדרוגיני. תוכלו למצוא תיקים וארנקים טבעוניים העשויים מפנימית הצמיג, חומר גלם אקולוגי במראה "עור", בעלי טקסטורות חזקות עם מוטיבים מעולם האופנה הגותי. תיקים וארנקים העשויים מפנימית הצמיג, הם בעלי עמידות גבוהה מאוד וישארו עם מקבל המתנה לאורך שנים.


סגנון "רטרו"

תיקים וארנקים בסגנון הרטרו, מאופיינים בגודל גדול, עשויים לרוב מעור, בעלי תא אחד גדול וצורתם מרובעת או מלבנית. התיקים מעוצבים בצבעים כהים כמו, חום, שחור, כחול כהה ואפור. בשל השימוש בעור, לתיקים בסגנון הרטרו יש צבע "מט". כיום, גם טבעוניים יכולים ליהנות מסגנון זה, הודות לתחליפי העור הקיימים בתעשייה. ניתן לרכוש מתנות לטבעונים בסגנון הרטרו, כגון חגורות, תיקים וארנקים העשויים מבד פנימית הצמיג, אשר מחקה את תכונות העור ומעניק בדיוק את הגוון והמראה הדרוש.


לסיכום

טבעונות זוהי דרך חיים והבוחרים בה, מקפידים על עקרונות ברזל בכל הנוגע לפריטי הלבוש והאקססוריז שלהם, כמו גם על המזון שהם צורכים.

לכן, חשוב לשקול את כל ההיבטים בבחירת מתנות לטבעונים לפני שנותנים ליקיריכם.

עוד יתרון בולט ברכישת מתנה לטבעונים, מעבר לערך הקיומי, הוא השימוש בחומרים "היפואלרגניים", כך שהמתנה שלכם תהיה גם שימושית וגם נטולת סכנות למקבל.

אין הגבלה למגוון הסגנונות האופנתיים שניתן ליהנות מהם כיום וחווית הקניה הופכת למהנה וקלה יותר ויותר.


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page