top of page
עולם של אופנה טבעונית.jpg
7a10d1_0c43909140c5446b89ea8d8de2fae474_

למעבר לחנות

ארנקים, תיקים, חגורות

ומתנות לטבעונים

השעם כבר כאן! החומר החדש שמטריף את עולם האופנה

מה אם היה חומר נעים למגע, טבעי ואקולוגי, שאינו עשוי מן החי ולגמרי טבעוני? אז זהו, שיש כזה!


הכירו את בד השעם

מוצרים משעם הם מוצרים שדומים באופנים רבים לעור אבל כמובן לא עשויים ממנו, אלא מעץ אלון השעם!

שעם הוא חומר שנמצא בקליפות של עצי אלון מסוימים ורובו מופק כיום בפורטוגל. בני אדם משתמשים בו כבר אלפי שנים למגוון שימושים. אנחנו רוצים להכיר לכם אפשרות חדשה ומסקרנת - אופנה שמתבססת כולה רק על מוצרים עשויים שעם.



אבל, האם אפשר לשמור על המראה היוקרתי של ארנקים וחגורות תוך שימוש בחומרים טבעוניים?

השעם הוא חומר בעל תכונות כמו: גמישות, צפיפות נמוכה וחוסר חדירות לנוזלים (לראייה, שימושו העיקרי בעולם הוא פקק של בקבוקי יין) ולכן הוא יכול לשמש בתור מגוון פרטי לבוש ואופנה, פריטים שיישמרו בצורה טובה למשך זמן רב ויהיו נוחים לשימוש.


מוצרים משעם, בניגוד לחומרים סינתטיים שאמורים לדמות עור, עמידים, מקנים מראה טבעי ושיקי, נוחים לשימוש ונעימים למגע. לכן, הם יכולים להוות תחליפים נהדרים עבור טבעונים ואנשים שלא רוצים לקנות מוצרים מן החי.


נוסף על העזרה לבעלי החיים, השעם נחשב לחומר מאוד ידידותי לסביבה, שכן בניגוד לחומרים רבים מהצומח, הוא לא פוגע בעץ וקל למחזר אותו. כמו כן, תהליך עיבודו (קילוף מהעץ, ייבוש, רתיחה וחיתוך) לא כולל חומרים כימיים העלולים להזיק לגוף.

ברכישת מוצרים משעם תוכלו גם להקל קצת על כדור הארץ שלנו וגם על עצמכם!


שעם ואופנה

בד שעם, כאמור, הוא בד איכותי ומתאים לפריטי אקססוריז ואופנה. הוא עמיד מאוד, לא חדיר לנוזלים, נעים למגע, גמיש וגם טוב לסביבה ולגוף. ניתן לייצר עם בד שעם פריטי אופנה מדהימים כמו ארנקים, חגורות, תיקים, רצועות וכו'..


עוד יתרונות של בד שעם הם המשקל הקל שלו, המגע הנעים והתחזוקה המועטה. בגלל תכונותיו האלסטיות והעמידות הגבוהה שלו וכמו כן, היותו עמיד לשמן ומים, הוא לא מתבלה גם לאחר שימוש ממושך וכל מה שצריך לעשות זה לשטוף אותו עם מים וסבון.


ארנקים העשויים בד שעם מהווים אלטרנטיבה ירוקה, נעימה וכן, גם מעוצבת וסטייליסטית לארנקי העור והבד.

מכיוון שבד השעם יכול לבוא במגוון צורות, צבעים, אורכים ועובי ובהתאם לכך, גם ארנק שעם בא במבחר צורות וגוונים.

הצבעים השונים מאפשרים לבד השעם להשתלב נהדר עם מגוון סוגי פריטים כמו ג'ינס, חגורות, נעליים ותיקים.


אם אתם שוקלים מהו הצבע הנכון עבורכם, אז תוכלו לבחור בכמעט כל צבע שאתם יכולים לדמיין, החל מצבע בז'- חום קלאסי ועד צבעים כהים חומים, אפורים ושחורים למיניהם. בנוסף אפשר לגוון את השעם בצבעים טבעיים שאינם מזיקים לעץ השעם או לסביבה ולהגיע לגוונים מטריפים כמו סגול עמוק, כתום, כחול וירוק.


בדומה לתחום המזון, גם תחום פריטי האופנה ללא רכיבים מהחי הולך ותופס תאוצה משנה לשנה. אמנם תחום זה עדיין בחיתוליו אבל נראה שהפוטנציאל הוא גדול מאוד, וכמו תעשיית האוכל הטבעוני שתפסה תאוצה והפכה לחלק בלתי נפרד מכל עיר נחשבת בעולם, גם האופנה הטבעונית תופסת תאוצה ומתפתחת משנה לשנה.


בעולם עם מודעות גבוהה לנושאי אקולוגיה ובעלי חיים, ארנקי שעם הם לגמרי הדבר הבא, הן מבחינה מודרנית, הן אופנתית והן עולמית - חברתית.







אתם בטח רוצים לראות את המוצרים משעם של אדון קרלוס, נכון?


באנר אתר 1124.jpg
bottom of page